Jestem tutaj

Ośmiornica jest w rozterce, bo jej rekin złamał serce. Wczoraj chwalił jej urodę dzisiaj przepadł: kamień w wodę. Światowy Dzień Ośmiornicy





 Rozterki Ośmiornicy

Ośmiornica jest w rozterce
Bo jej rekin złamał serce
Wczoraj chwalił jej urodę
Dzisiaj przepadł: kamień w wodę

A przecież był taki ładny
Szybki, zwinny i zaradny
Chciał się żenić – czcze to słowa
Teraz czuję się jak wdowa

Zrozpaczoną ośmiornicę
Pocieszają dwie wstężnice:
Wciąż dwa serca ci zostają
I przy życiu cię trzymają

W to niestety bardzo wątpię
Sęk w tym, że pewnej mątwie
Jedno serce już oddałam
Więc do dziś tylko dwa miałam

To jest chyba jakaś klątwa
Bo niestety tamta mątwa
Też przepadła gdzieś bez wieści
To w mej głowie się nie mieści

Jak tak można oszukiwać?
Ślub, wesele obiecywać
A potem dawać drapaka
Ech, ma dola byle jaka

I tak szlocha wciąż od rana
Jaka to jest niekochana:
Jedno serce gdzieś oddałam
Drugie właśnie dziś złamałam

Zostało co prawda trzecie
Ale nie wiem tego przecież
Co leży w tym sercu na dnie
I czy ktoś mi go nie skradnie

Tak więc się zamartwia stale
Do morza wylewa żale
I tak ryczy wciąż żałośnie
Choć to tylko są przenośnie


Źródło: wierszykidladzieci.pl

Komentarze